InBrok prin colaborarea cu Daune.Expert vă oferă un serviciu inovator în caz de daune auto.

Asiguraţii RCA şi CASCO au la dispoziţie un serviciu de asistenţă pentru daune auto, prin intermediul unei aplicaţii pentru smartphone-uri, lansată recent de Daune.Expert. Serviciul vizează:

  • reducerea stress-ului clientului care are un eveniment auto:
  • parcurgerea etapelor necesare avizării şi instrumentării dosarului de dăuna
  • servicii auxiliare pentru client care nu intra în aria despăgubirilor poliţelor RCA (de exemplu – tractarea maşinii indisponibilizate a şoferului vinovat, de la locul accidentului)
  • informaţii complete şi securizate de la locul evenimentului auto pentru asigurator, în timp real, inclusiv ‘early warning’ în cazul daunelor cu vătămări.

Toate informaţiile sunt oferite în format electronic şi disponibile asiguratorilor prin servicii web sau acces la portalul daune.expert, ‘claims-assesment’ (mediere la dăuna – n.r.) în relaţia pagubit-asigurator-service auto.

Lista serviciilor Daune.Expert include

Potrivit reprezentanților Daune.Expert, în cazul în care clientul dispune de un smartphone este important să utilizeze aplicația mobilă deoarece se preiau astfel fotografii de la locul evenimentului auto cu autoturismele implicate, locul accidentului, marcajele rutiere, documentele șoferilor implicați, se stabilesc exact locul evenimentului rutier, data și ora, informații legate de eventualii martori, iar toate acestea vor duce la eliminarea oricăror ambiguități, dubii despre cum s-a întâmplat accidentul auto, conducând astfel la urgentarea instrumentării dosarului de daună și eliminarea reconstituirilor.

Serviciul va fi vândut prin intermediul InBrok. Documentul eliberat atestă valabilitatea și acoperirea serviciului și conține instrucțiunile necesare.

Video de prezentare a aplicaţiei mobile pentru daune auto

Lista serviciilor Daune.Expert include

asistentă la deschiderea dosarului de dăuna prin intermediul aplicaţiei mobile

asistenta telefonică de specialitate în caz de dăuna (call center)

asistentă la deschiderea dosarului de dăuna prin intermediul call center-ului

tractarea gratuită a autovehiculului, atât pentru şoferul vinovat, cât şi pentru şoferul păgubit (dacă autoturismul nu mai este deplasabil)

mandatarea reprezentantului companiei pentru reprezentarea păgubitului în fata asiguratorului

programarea pentru constatare în fata asiguratorului

posibilitatea de a primi maşina la schimb în funcţie de amploarea reparaţiei

reprezentarea atât a şoferului păgubit, cât şi a celui vinovat în fata asiguratorului

asistenta beneficiarului despăgubirii în fazele întocmirii devizelor de reparaţii

alegerea soluţiilor tehnice de reparaţie corespunzătoare şi în alegerea unei unităţi service corespunzătoare

monitorizarea reparaţiei autoturismului în service şi raportarea ritmică a stadiului reparaţiei (informări text şi foto)

asistenta beneficiarului despăgubirii la predarea autoturismului din service

Cu noi câştigi timp şi bani!